Concours d'elegance Soestdijk 24-25 augustus

Citroën Nederland heeft nog een aardige verrassing in petto voor diegenen die niet naar ons kampeerweekend kunnen komen: op het Concours d'elegance op het terrein van Paleis Soestdijk wordt een gedeelte van het terrein en ook van het parkeerterrein vrijgehouden voor Citroën en haar berijders. Er wordt geprobeerd om een heel speciaal model tentoon te stellen, dit is nog niet bevestigd volgens de laatste berichten.

Let op: voor gebruik van deze parkeerplaats is aanmelding vooraf verplicht; het aantal beschikbare plaatsen met korting is ook beperkt.
Op is op, geldt daar.
Vraag ons eerst om de kortingcode via het contactformulier , uitsluitend voor clubleden, met als onderwerp Soestdijk en vermeld je lidnummer in de tekst.  N.B. Deze kortingscode geldt alleen voor de eerste 2 keuzes in het menu: kaarten voor volwassenen en kinderen, dus niet in combinatie met een bezoek aan het paleis.
Je meldt je vervolgens aan op deze site: Concours d'elegance Soestdijk

cdesoestdijk

Men pakt groot uit en doet een beroep op de clubs om voor ieder model een concourswaardig exemplaar te vinden.

Ook voor de BX is een plekje voorzien, in het tijdvak 1980-1989:

cdesoestdijk decennia

Zoals het er nu naar uitzien heeft de organisatie zich vergist en plaatst het de Visa, BX en Xantia in één vak.
Dat hadden natuurlijk de AX en XM moeten zijn.  Ik heb om opheldering gevraagd.

Ben je in het bezit van een concourswaardige BX (dus zo origineel mogelijk en in perfecte optische staat) laat dit dan aan ons weten!